دریافت فوری گواهینامه ایزو | اخذ گواهینامه ایزو فوری برای شرکت

عکس گواهینامه ISO

گواهینامه ایزو


دریافت فوری گواهینامه ایزو | اخذ گواهینامه ایزو فوری برای شرکت

دریافت فوری گواهینامه ایزو به شرایط مختلفی بستگی دارد. در اغلب اوقات شرکتها و مجموعه ها برای شرکت در مناقصات نیاز مبرم و فوری به دریافت گواهینامه ایزو یا HSE دارند و در مدت زمان کم بدنبال اخذ گواهینامه ایزو هستند.

شرکت رایان سرت در کنار شماست تا در کمترین زمان و با کمترین قیمت و همچنین بالاترین سطوح اعتباری گواهینامه ایزو را برای شما آماده نماید.

همین الان تماس بگیرید (پاسخگویی از 7 صبح الی 12 شب)

09120616580

مراحل دریافت گواهینامه ایزو فوری:

گرفتن گواهینامه ایزو  در ایران مراحل مختلفی دارد که این مراحل با توجه به نوع مرجع و نوع استاندارد متفاوت است. در زیر به چند مرحله اساسی دریافت گواهینامه ایزو می پردازیم:

  1. مطالعه متن استاندارد و شناسایی الزامات استاندارد مورد نظر
  2. مستند سازی الزامات ایزو که شامل ایجاد روش های اجرایی، دستور العمل و… میباشد
  3. پیاده سازی و تکمیل فرم ها بر اساس روشهای اجرایی ایجاد شده
  4. شناسایی فرایندها
  5. انجام ممیزی داخلی
  6. برگزاری جلسات بازنگری مدیریت
  7. درخواست ممیزی خارجی از سازمان گواهی دهنده ایزو

برخی از سازمان ها وقت و هزینه کافی برای این موارد را نداشته که پیشنهاد ما سپردن صفر تا 100 کار به مجموعه رایان سرت میباشد که سریعتر گواهینامه ایزو خود را دریافت نمایید

به صورت کلی شرکتهای صادرکننده ایزو در ایران به دو دسته تقسیم میشوند:

  1. شرکت هایی که دارای تاییدیه از AB هستند که این AB عضویت سازمان IAF را داراست و اصطلاحا با عنوان گواهینامه مورد تایید IAF شناخته میشوند
  2. شرکت هایی که دارای تاییده از IAF نیستند و به صورت مستقل فعالیت می نمایند. این شرکت ها با نام شرکت های غیر IAF یا خصوصی شناخته میشوند.

میزان هزینه و مدت زمان دریافت گواهینامه ایزو در هرکدام از شرکت های بالا متفاوت است. به طوریکه فرایند دریافت ایزو بین چند روز تا چند ماه با توجه به نوع مرجع متفاوت است. بهترین نوع گواهینامه گواهینامه های مورد تایید اتحادیه IAF است که درصورت داشتن زمان و هزینه کافی بسیار برای شرکت سودمند خواهد بود. حداقل هزینه برای دریافت گواهینامه ایزو از مراجع مورد تایید IAF 200 دلار و حداکثر 1500 دلار (آذر 1402) خواهد بود در حالیکه این هزینه در مراجع خصوصی بسار پایینتر و زیر 5 میلیون تومان میباشد.

اگر فرصت کافی برای دریافت گواهینامه ایزو از مراجع مورد تایید IAF را دارا نیستید. میتوانید از مراجع خصوصی گواهینامه دریافت نمایید که در مدت زمان کم اقدام به صدور گواهینامه می نمایند.

برای دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

02144259582

مطالب مرتبط:

هزینه دریافت ایزو برای شرکت

مدارک لازم برای دریافت ایزو

موارد مشابه جستجو:

 دریافت مدرک ایزو فوری، مدرک ایزو، مدرک ISO، گواهی ایزو، دریافت گواهی ایزو، مراحل اخذ ایزو، ایزو فوری، اخذ گواهی ایزو فوری، گواهینامه ایزو، گرفتن ایزو، گرفتن گواهینامه ایزو برای شرکت

مقالات مفید

اخذ فوری ایزودریافت ایزودریافت فوری گواهینامه ایزوگواهی ایزوگواهی ایزو 9001گواهینامه ایزوگواهینامه ایزو 9001مدرک ایزو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *