تشخیص ایزو معتبر

تشخیص ایزو معتبر

بسیاری از سازمان ها در ایران خدمات دریافت ایزو را ارائه می دهند و مجموعه های زیادی هم از این سازمان ها گواهینامه، استاندارد سازی دریافت می کنند تا خدمات بهتری را ارائه کنند. مجموعه هایی که در ایران فعالیت دارند زیر نظر سازمان های استاندارد سازی IAF  گواهینامه ایزو را صادر می کنند و اعتبار استاندارد های ایزو توسط این سازمان تایید می شود. برای تشخیص گواهینامه ایزو معتبر بهترین راه این است که از وب سایت سازمان IAF برای بررسی اعتبار ISO اقدام کنید.

گواهینامه هایی که در وب سایت این سازمان رجیستری و قابل استعلام نباشند، فاقد اعتبار هستند در اصل گواهینامه ISO تقلبی به شمار می روند. پیشتر مراجع صادر کننده ISO در ایران را معرفی کرده بودیم و سازمان هایی که در زمینه اعتبار دهی به نمایندگی های ایزو در ایران فعالیت داشتند را نیز بررسی کردیم. رایان سرت یک CB (نماینده ایزو) معتبر می باشد که برای دریافت انواع گواهینامه های بین المللی، می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

اهمیت دریافت ایزو معتبر

سازمان ایزو یک مجموعه غیر دولتی و می باشد که بسیاری از کشور های سطح جهان از استاندارد های تدوین شده در آن استفاده می کنند و به طور کلی می توان گفت این مجموعه، به عنوان یک سازمان تاثیر گذار در زمینه استاندارد سازی به شمار می رود. دریافت گواهینامه معتبر ISO میتواند فعالیت های صورت گرفته در مجموعه شما را بهبود ببخشد و به ارائه خدمات و محصولات بهتر، کمک کند. البته برخی از افراد سودجو از این راه استفاده می کنند و روش هایی را برای صدور استاندارد غیر معتبر فراهم کرده اند.

باید بدانید که استاندارد ایزو نامعتبر نمی تواند فعالیت های شما را بهبود بدهد و مزایای ایزو معتبر را ندارد. البته در ادامه روش های تشخیص ایزو معتبر را شرح می دهیم تا در هنگام دریافت ISO بتوانید با استفاده از آنها کیفیت مدرک را بررسی کنید.

از بزرگترین مزایایی که با دریافت ایزو برای سازمان شما به وجود می آید، توسعه کسب و کار در حوزه های بین المللی است. در صورتی که ایزو شما معتبر نباشد این مزیت برای شرکت شما به وجود نمی آید و احتمالا فعالیت های سازمان شما نیز بر اساس استاندارد های تایید شده صورت نگیرد.

استعلام ISO معتبر سازمان IAF

سازمان IAF نیز یکی از مجموعه های اعتبارسنجی می باشد که نمایندگان این مجموعه می توانند برای ارائه خدمات ایزو تحت تایید IAF فعالیت کنند. برای بررسی صلاحیت شرکت های ایزو که زیر نظر این سازمان فعالیت دارند می توانید به وب سایت www.iaf.nu مراجعه کنید.

  1. وارد وب سایت IAF بشوید و بر روی گزینه “IAF MEMBERS AND SIGNATORIES” کلید کنید.استعلام ISO معتبر سازمان IAF
  2. در اینجا شما می توانید لیست تمام نمایندگان این سازمان را در کشور های مختلف مشاهده کنید. البته در این لیست نام کشور ها ذکر شده است و زمانی که به داخل نام لیست بروید می توانید اطلاعات نماینده را مشاهده کنید.استاندارد ISOمعتبر

دریافت ایزو معتبر از رایان سرت

رایان سرت نماینده و عامل سازمان استاندارد سازی در ایران می باشد که برای دریافت انواع استاندارد ها می توانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید. مجموعه رایان سرت با کمک مشاور خبره می تواند صدور گواهینامه ISO ، گواهی CE ، گواهی IMS و … را در کوتاهترین زمان انجام دهد.

مقالات مفید

سبحان شاهیمشاهده نوشته ها

کارشناس سئو مجموعه رایان سرت

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *