صدور فوری گواهینامه ایزو برای شرکت در مناقصه

صدور فوری گواهینامه ایزو برای شرکت در مناقصه

صدور فوری گواهینامه ایزو برای شرکت در مناقصه یکی از دغدغه های بسیاری از کارفرمایان می باشد. بسیاری از مدیران کسب  و کار برای شرکت در مناقصات و داشتن شانس بیشتر به فکر دریافت گواهینامه های ایزو هستند. با این که صدور ISO یک پروسه زمان بر است اما اخذ گواهی ایزو برای مناقصات میتواند تحت شرایط خاص در زمان کوتاهتری، انجام بگیرد.

پیشتر گواهینامه های ایزو مناسب شرکت های پیمانکاری را معرفی کرده بودیم. بسیاری از شرکت های پیمانکاری فعال در حوزه های مختلف مانند صنعت نفت، صنعت گاز، پتروشیمی و … برای شرکت در مناقصات به خصوص مناقصات دولتی نیاز به دریافت استاندارد های ایزو دارند. با اینکه سازمان ها باید قبل از شرکت در مناقصات به فکر دریافت استاندارد های بین المللی باشند اما گاها نیاز به دریافت فوری ISO برای مناقصات پیش می آید.

دریافت ایزو برای شرکت در مناقصات

در بسیاری از کشور های دنیا از جمله کشور خودمان ایران، دولت ها قوانینی برای سازمان ها جهت حضور در مناقصات تدوین می کنند. در جمهوری اسلامی برای حضور یافتن در مناقصات باید برخی از استاندارد های ایزو را داشته باشید. البته بسیاری از سازمان ها از این موضوع بی خبر هستند و در لحظه های آخر متوجه می شوند که باید استاندارد های مورد نظر را دریافت کنند.

با توجه به اینکه صدور فوری گواهینامه ایزو برای شرکت در مناقصه امر مشکلی است اما می توان در شرایط خاص این فعالیت را انجام داد. برای اخذ استاندارد های ایزو باید مراحل مختلفی را طی کنید که در شرایط ضرور این مراحل با سرعت بالاتری انجام می گیرد و البته مدیریت مجموعه باید زمان بیشتری را برای فعالیت های استاندارد سازی بگذارد. رایان سرت آماده صدور ISO برای شرکت در مناقصات می باشد. این مجموعه با کمک مشاوران خبره در زمینه استاندارد های بین المللی می تواند پروسه صدور ایزو را در کوتاهترین زمان به اتمام برساند.

چه استاندارد هایی برای شرکت در مناقصه مناسب هستند ؟

با اینکه تمامی استاندارد های مرتبط با کسب و کار شما می تواند در برنده شدن مناقصات کمک کننده باشد، برخی این استاندارد ها برای تمامی کسب و کار ها و شرکت در مناقصه مفید هستند که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

دریافت استاندارد iso برای شرکت در مناقصهایزو 9001 

استاندارد مدیریت کیفیت ایزو 9001 از گواهینامه های ISO است که برای تمامی کسب و کار ها مناسب می باشد. اخذ این استاندارد سبب می شود تا کسب و کارها کارایی بیشتری داشته باشند و به دنبال آن بتوانند رضایت بالاتری را در نزد مشتری به دست آورند. تمرکز اصلی این استاندارد برآورده کردن کیفیت مورد نیاز مشتری در محصولات و خدمات یک سازمان می باشد.

ایزو 14001

استاندارد ISO 14001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت محیط زیست می باشد که استاندارد آن می تواند برای تمامی سازمان ها مفید باشد. این گواهی شرایطی را برای سازمان ها مهیا می سازند تا بتوانند آلایندگی های زیست محیطی ناشی از فعالیت های کاری خود را به حداقل برسانند. اخذ و صدور فوری این گواهینامه ایزو برای شرکت در مناقصه می تواند بسیار موثر باشد.

ایزو 45001

گواهینامه ایزو 45001 نوعی سیستم ایمنی و بهداشت می باشد که در بسیاری از کشور های دنیا دریافت آن برای مشاغل خاص اجباری در نظر گرفته شده است. این استاندارد برای شرکت در مناقصه می تواند یک مزیت اصلی در مورد کسب و کار شما به شمار برود و سبب می شود تا بتوانید در بسیاری از مناقصات امتیاز بالاتری را نزد کارفرما داشته باشید.

به صورت کلی می توان برای شرکت در مناقصات از گواهینامه های پرکاربرد ایزو ، استفاده کرد تا به مشتری های خود نشان دهید فعالیت های صورت گرفته توسط شما با استاندارد های کیفی انجام می گیرد.

اخذ فوری ISO برای شرکت در مناقصه

بسیاری از سازمان هایی که به دنبال صدور فوری گواهینامه ایزو برای شرکت در مناقصه هستند به اشتباه در پی فریب های افراد سودجو و با هزینه بالایی برای صدور یک روزه یا مدت کوتاه تر، اقدام می کنند. باید بدانید که دریافت گواهینامه، از مراجع معتبر صدور ایزو برای شما موثر خواهد بود و استاندارد هایی که از اعتبار بین المللی برخوردار نباشند فاقد هرگونه اعتبار در مناقصات نیز هستند.

شما می توانید تمامی استاندارد های مورد نیاز برای شرکت در مناقصات تجاری را در کوتاهترین زمان از مجموعه رایان سرت دریافت کنید. در نظر داشته باشید که تمامی استاندارد های این مجموعه دارای اعتبار بین المللی هستند و زیر نظر AB های جهانی صادر می گردند.

مقالات مفید

سبحان شاهیمشاهده نوشته ها

کارشناس سئو مجموعه رایان سرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *